Заводський ремонт турбокомпресорів

Позбавте себе від постійної проблеми з ремонтом Ваших агрегатів

Що ви отримаєте?

Справжню причину
поломки

Безкоштовно

Ремонт у заводських умовах

Дозволить продовжити "життя" турбіни

Якісні запчастини в наявності

Проверені в роботі на тисячах турбін

Гарантію на 6 місяців

Не правильно відремонтована турбіна виходить з ладу протягом перших 10 хвилин

Безумовну гарантію

Для автопарків і великих клієнтів

Рекомендації

Безкоштовні рекомендації з експлуатації турбін

Ми знаємо що робимо

Визначимо причину неправильної роботи турбіни або виходу з ладу у Вашій присутності

Предложим спосіб усунення та профілактики

Турбокомпресор справний

Але при цьому неправильно експлуатується, або є проблеми з двигуном

.

Наші фахівці можуть одразу визначити, з яких причин турбіна працює неправильно, і дадуть рекомендації щодо усунення причин.

.

Вы безкоштовно отримуєте діагностику та консультацію щодо профілактики пошкоджень

Турбокомпресор має пошкодження

і може бути відремонтований

У цьому випадку ми можемо запропонувати різні варіанти ремонту з огляду на характер несправностей

Прекрасна альтернатива купівлі нової турбіни, допоможе заощадити до 50% вартості

Потрібна
заміна

У нас на складі є великий асортимент картриджів. Також можливий обмін турбіни на відновлену після повноцінного ремонту

Наш принцип не брати в роботу турбіну, якщо вона не потребує ремонту.

Чому краще звернутися до професіоналів?

1

Ми заощадимо Вам гроші

2

Грамотно зберемо

8

Налаштуємо клапан

3

Визначимо справжню причину поломки

7

Маючи верстатний парк збережемо вал, корпус якщо це можливо

4

Не беремо в ремонт, якщо турбіна справна

6

Нам не потрібні "вічні" клієнти, у яких турбіна ламається раз на два тижні

5

Проведемо перевірку турбіни на стендах

Складові якісного ремонту

Послідовно

Приймання
Приймання від замовника і видача замовнику турбокомпресорів, тут же розбирання турбокомпресора при замовнику, обговорення можливості ремонту і об'єм робіт.

Чорна зона
Розбирання турбокомпресора, очищення, мийка, сушка, знежирення всіх деталей. Проводиться аналіз стану деталей турбіни. Непридатні деталі вибраковуються майстром, деталі, що підлягають відновленню, відправляються на механічну обробку.

Ділянка механічної обробки
Перешліфовування шийок вала турбіни. Підбір нових підшипників, підшліфовування кілець. За необхідності обробка середнього корпусу, відновлення різьблення, розточування.

Чиста зона - збірка:
Провірка всіх деталей на геометричну точність, балансування вала турбіни окремо, балансування колеса компресора в зборі на валу.

Складання вала, колеса компресора, підшипників, кілець у середньому корпусі, балансування турбіни в корпусі з подачею масла під тиском, усунення технологічного дисбалансу.

Випробування турбіни на розгінному стенді на робочих обертах.

Різні технології для економії Ваших грошей

Доступно
Технологія ремонту зі збереженням вала і колеса

Дає змогу знизити витрати клієнта завдяки збереженню вала і колеса

Зберігають вал і колесо компресора, проводять перешліфовування опорних шийок вала. Виготовляють за розмірами вала нові гідродинамічні підшипники, інші деталі (упорний підшипник, колесо компресора, кільця, котушки) встановлюють нові.

Необхідно
Технологія капітального ремонту при пошкодженні або руйнуванні колеса або вала турбіни Відновлення турбіни із заміною пошкоджених або зруйнованих деталей. Європейський досвід ремонту. У цьому випадку замінюються всі внутрішні деталі за допомогою готових наборів (repair kit).

Цей спосіб слід застосовувати в разі повного виходу з ладу турбіни з катастрофічним зносом деталей, або коли потрібен терміновий ремонт. З рідних деталей залишається тільки середній корпус, всі внутрішні деталі ставлять нові. У цьому разі турбіна проходить тільки двоступеневе балансування.

Швидко
Заміна картриджа турбокомпресора на новий або з обмінного фонду.

Найшвидше і найпростіше рішення. Усі роботи можна виконати протягом декількох годин.

У нас всі картриджі піддаються вхідному контролю.

У нас усі картриджі піддаються вхідному контролю і на складання надходять тільки після стендових випробувань. Наші майстри на новий картридж встановлять равлики, налаштують клапан. Самостійно міняти картридж ми не рекомендуємо.

Наші технологічні переваги

Верстатний парк
Ми єдині хто має повноцінний парк обладнання для механічної обробки. Це дає нам змогу встановити доступні ціни на ремонт, шляхом проведення будь-яких робіт з відновлення та обробки деталей турбіни.

Багатоступеневе балансування
Рівень якості виготовлення та ремонту турбокомпресорів безпосередньо залежить від якості та рівня остаточного балансування роторів.

Склад запчастин
Використання високоякісних запчастин, які завжди в наявності на складі, дають змогу проводити ремонт за кілька годин.

ЯКІСТЬ виготовлення і ремонту турбокомпресорів безпосередньо залежить від якості та рівня остаточного балансування роторів.

Спочатку балансується колесо турбіни з валом за двома площинами балансування.

Потім на відбалансованому валу фіксується колесо компресора і вже колесо компресора балансується у двох площинах балансування, при цьому позначається взаємна орієнтація деталей

Надалі корпус підшипників збирається і в зібраному вигляді надходить на остаточне балансування на добалансувальному верстаті, а потім на розгінному стенді.

Для професіоналів

Для проведення балансування ми використовуємо перевірене балансувальне обладнання, що зарекомендувало себе, виробництва ПКФ Внешторг-Мікрон (м.Одеса).

Ми маємо склад запчастин для ремонту турбокомпресорів і пропонуємо співпрацю для сервісних центрів

Чому варто купити картридж або нову турбіну на спеціалізованому підприємстві

Можемо перевірити на працездатність

Виходячи з руйнувань штатної турбіни дамо рекомендації, на що звернути увагу, щоб не вийшла з ладу нова турбіна

Даємо гарантію

Співпрацюємо тільки з прямими постачальниками оригінальних турбін

Не продаємо підробки

Самі встановимо або дамо рекомендації з монтажу

Турбокомпресор - не лампочка повороту, це агрегат залежний від двигуна. Якщо не визначити і не усунути причину поломки, Ви будете міняти турбіну кожні два тижні.

Причини виходу з ладу турбокомпресора

Масляний нагар у корпусі підшипника

Симптоми

  • Блакитне димлення
  • Падіння потужності
  • Витік оливи через турбіну і компресор
  • Забруднення радіатора охолодження наддувочного повітря
  • Закупорювання пристрою нейтралізації ОГ

Причини

  • Використання невідповідного масла (низької якості)
  • Перегрів турбонагнітача
  • Швидке вимкнення гарячого двигуна

Усунення / Профілактика

  • Враховувати запропоновану якість масла
  • Залишати працювати гарячий двигун як мінімум ще хвилину
  • Під час тюнінгу взяти до уваги відповідні заходи
  • Промивання маслом робити тільки після виявлення несправності турбонагнітача, щоб у мастильну систему не потрапили відкладення
  • Демонтувати і ретельно очистити масляну ванну
  • Після промивання маслом замінити турбокомпресор
  • Дотримуватися інструкцій з монтажу
  • Суворо дотримуватися періодичності зміни оливи під час експлуатації на біологічному паливі
  • Значно скоротити періодичність зміни оливи під час експлуатації на біологічному паливі
  • Під час заміни турбокомпресора неодмінно поміняти масло і масляний фільтр, а також повітряний фільтр

Детальніше

Відкладення масляного нагару в маслопроводі

Симптоми

  • Блакитне димлення
  • Падіння потужності
  • Витік оливи через турбіну і компресор
  • Забруднення радіатора охолодження наддувочного повітря
  • Закупорювання пристрою нейтралізації ОГ

Причини

  • Недотримання періодичності зміни масла
  • Використання невідповідного масла (низької якості)
  • Неправильно прокладено маслопроводи
  • Відсутність теплового захисту

Усунення / Профілактика

  • Під час заміни турбокомпресора неодмінно замінити і правильно прокласти маслопроводи
  • Звернути увагу на необхідну якість і дотримуватися запропонованої періодичності заміни
  • У разі пошкодження турбокомпресора неодмінно замінити радіатор охолодження наддувочного повітря
  • У разі пошкодження турбінного колеса замінити пиловий фільтр і перевірити каталізатор
  • Під час заміни турбокомпресора неодмінно поміняти масло і масляний фільтр, а також повітряний фільтр
  • Значно скоротити періодичність зміни оливи під час експлуатації на біологічному паливі
  • Дотримуватися інструкцій з монтажу

Детальніше

Витрата оливи через закупорену лінію циркуляції оливи

Симптоми

  • Блакитне димлення
  • Падіння потужності
  • Моторне мастило нагнітається в турбіни і компресор
  • Утруднений хід механізмів (регулювання, байпас, перепускний клапан ОГ, ...)
  • Сильне забруднення радіатора охолодження наддувного повітря
  • Скупчення моторного мастила в радіаторі охолодження наддувочного повітря
  • Закупорювання пристрою нейтралізації ОГ

Причини

  • Звуження або згин лінії циркуляції
  • Занадто високий рівень оливи в двигуні
  • Використання герметика замість комплекту прокладок
  • Заміна лінії циркуляції, але без заміни елементів приєднання до двигуна

Усунення / Профілактика

  • Використовувати тільки відповідний монтажний комплект ущільнень
  • Замінити маслопроводи
  • Ретельно почистити елементи приєднання лінії циркуляції до двигуна
  • Демонтувати і ретельно очистити масляну ванну
  • Ретельно почистити радіатор охолодження наддувочного повітря, краще замінити
  • Під час заміни турбокомпресора неодмінно поміняти масло і масляний фільтр, а також повітряний фільтр
  • У разі утрудненого перебігу механізмів (турбокомпресор зі змінною геометрією, байпас, перепускний клапан ОГ, ...) замінити турбокомпресор
  • Значно скоротити періодичність зміни оливи під час експлуатації на біологічному паливі

Подробнее

Пошкодження компресора сторонніми включеннями

Симптоми

  • Блакитне димлення
  • Падіння потужності
  • Виникнення шумів (свист)
  • Забруднення радіатора охолодження наддувочного повітря

Причини

  • Попадання сторонніх включень у компресор через систему впуску

Усунення / Профілактика

  • Ретельно почистити всю систему впуску
  • Замінити повітряний фільтр
  • Замінити радіатор охолодження наддувочного повітря
  • Замінити турбонагнітач
  • У вантажних автомобілях, автобусах і причепах розібрати і ретельно почистити головку циліндра повітряного циліндра
  • Зчитати дані в накопичувачі збоїв і перевірити пристрій виміру повітряної маси
  • Під час заміни турбокомпресора неодмінно поміняти масло і масляний фільтр, а також повітряний фільтр

Подробнее

Пошкодження колеса компресора сторонніми включеннями

Симптоми

  • Блакитне димлення
  • Падіння потужності
  • Виникнення шумів (свист)
  • Забруднення радіатора охолодження наддувочного повітря

Причини

  • Розплавлені відкладення із системи вентиляції картера двигуна
  • Утворення льоду в системі впуску
  • Уламки турбонагнітача при попередніх його пошкодженнях
  • Абразивний знос лопаток компресора

Усунення / Профілактика

  • Ретельно почистити всю систему впуску
  • Ретельно почистити або замінити систему вентиляції картера двигуна
  • Замінити турбонагнітач
  • Зчитати дані в накопичувачі збоїв і перевірити пристрій виміру повітряної маси
  • Під час заміни турбокомпресора неодмінно поміняти масло і масляний фільтр, а також повітряний фільтр
  • Почистити всмоктувальний канал
  • Перевірити герметичність системи впуску

Детальніше

Тріщини в корпусі турбіни

Симптоми

  • Падіння потужності на низьких обертах

Причини

  • Падіння потужності на низьких обертах
  • Перегрів через неправильне налаштування системи впорскування
  • Неправильне форсування потужності

Усунення / Профілактика

  • Замінити турбонагнітач
  • Під час заміни турбокомпресора неодмінно поміняти масло і масляний фільтр, а також повітряний фільтр
  • Залишати працювати гарячий двигун як мінімум ще хвилину
  • Перевірити систему керування двигуном

Детальніше

Сліди обточування на робочому колесі компресора

Симптоми

  • Блакитне димлення
  • Падіння потужності
  • Підвищений протитиск ОГ
  • Забруднений повітряний фільтр

Причини

  • Пошкодження підшипника через забруднене мастило
  • Пошкодження підшипника через недостатню кількість масла
  • Використання герметика замість комплекту прокладок
  • Заміна лінії циркуляції, але без заміни елементів приєднання до двигуна

Усунення / Профілактика

  • Перевірити люфт підшипника на валу турбокомпресора
  • Перевірити стан мастила двигуна, за необхідності виконати продування двигуна
  • Перевірити тиск масла
  • Під час заміни турбокомпресора неодмінно поміняти масло і масляний фільтр, а також повітряний фільтр

Детальніше

Пошкодження кромки турбінного колеса сторонніми включеннями

Симптоми

  • Блакитне димлення
  • Падіння потужності
  • Шуми
  • Сильне забруднення радіатора охолодження наддувного повітря
  • Закупорювання пристрою нейтралізації ОГ
  • Утруднений хід механізмів (регулювання, байпас, перепускний клапан ОГ, ...)
  • Система керування двигуном переходить у програму аварійного режиму

Причини

  • Попадання сторонніх включень у турбіну через двигун
  • Незакріплені деталі у випускному колекторі та пристрої нейтралізації ОГ

Усунення / Профілактика

  • Ендоскопічний огляд камер згоряння
  • Перевірити пристрій нейтралізації ОГ на наявність сторонніх включень і механічних пошкоджень
  • Перевірити і за необхідності замінити всі трубопроводи турбокомпресора
  • Перевірити і за необхідності замінити радіатор охолодження наддувочного повітря
  • Перевірити і за необхідності замінити труби компенсатора і колектор
  • Замінити турбонагнітач

Детальніше

Схема роботи

Ви привозите знятий турбокомрресор або ми знімемо його самі на своєму сервісі.

Ми визначаємо причину поломки і пропонуємо можливі шляхи ремонту

Проводимо роботи за 1-3 дні

Повідомляємо про готовність телефоном

Приїжджаєте, оплачуєте, забираєте

Ви задоволені ремонтом і рекомендуєте нас друзям

Телефонуйте зараз

Отримайте консультацію за телефоном
за вартістю і термінами ремонту

+38 (050) 492 11 51

Приїжджайте сьогодні

Дізнайтеся причину поломки.
Запишіться на ремонт.

г. Одеса, Бугаївська, 43а

Пн - Пт 8:00 - 18:00

Сб 9:00 - 15:00

З нами також можна зв'язатися
тел. (067) 55 33 0 33

тел. (067) 59 025 94

>

«Сервісний центр з ремонту турбін і карданів» - 2023